Nowości:

Ćwiczenia jogi

Ćwiczenia jogi

Ćwiczenia jogi

Ćwiczenia jogi Aktywność procentuje nie tylko we wspaniałą sylwetkę, ale przede wszystkim dobre samopoczucie. Co jednak, kiedy nie lubimy mocno się męczyć i trudzić, odpowiedzią może być joga. Stała się ona ostatnimi czasy bardzo popularnym sportem. Mogą go uprawiać wszyscy bez względu na wiek, ponieważ joga nie obciąża naszego organizmu. Joga jest nawet zdrowa dla kobiet w ciąży, dlatego też watro o niej pomyśleć. Joga to nic innego jak rodzaj ćwiczeń połączonych z medytacją i rożnymi technikami relaksacyjnymi. Badania naukowe dowiodły, że osoby uprawiające jogę lepiej śpią, lepiej się czują. Joga wpływa też pozytywnie na układ oddechowy i krążenia, sprawia, że nasze ciało staje się bardziej elastyczne i giętkie. Joga wpływa na organizm zbawiennie, ale nie tylko, wiele osób uprawiających jogę twierdzi, że są wyciszeni i lepiej się czują pod względem psychicznym. Jogę, co ważne można uprawiać wszędzie, w domu, na podwórku czy nawet w biurze wystarczy tylko wygospodarować troszkę czasu i przestrzeni na ćwiczenia. Głównymi technikami jogi są ćwiczenia gimnastyczne powodujące rozciąganie ciała, oraz medytacje. Poprzez medytacje wyciszamy się i kontrolujemy swój oddech. Medytacja wycisza i pozwala oderwać się od rzeczywistości. Joga nie jest sportem wymagającym, pomimo, że jest bardzo stonowana i monotonna dostarcza wielu pozytywnych emocji. Aktywność przecież nie musi opierać się wyłącznie na sportach ekstremalnych i wydatkowaniu dużej porcji energii.